W naszej ofercie znajdą państwo:
- Oleje silnikowo – hydrauliczno – przekładniowe typu STOU 10W-40 – DIADEM MULTIAGRI STOU 10W-40
- Wielofunkcyjne oleje hydrauliczno – przekładniowe UTTO 10W-40 – DIADEM HYDROTRANS UTTO 10W-40
- Olej silnikowy do smarowania silników najnowszej generacji z zapłonem samoczynnym, wysokoobrotowych, z turbodoładowaniem – DIADEM ULTRAMOTOR OIL 15W-40
- Oleje hydrauliczne do stosowania w wysoko obciążonych systemach napędu i sterowania hydraulicznego – DIADEM HYDRO 46 HLP-HM oraz DIADEM HYDROULTRA 46 HVLP-HV
- Olej przekładniowy typu LS ( limited slip ) przeznaczony do smarowania przekładni głównych z lamelową blokadą mechanizmu różnicowego – DIADEM GEAR 80W-90
- Smary łożyskowe pracujące w zakresie temperatury od -30 do 130 °C–DIADEM ŁT43
- Smar wapniowy pracujący w zakresie od -20 do 60 °C – DIADEM GRAFIT
- Smar podwoziowy typu STP –DIADEM STP
- Smar łożyskowy typu EP2 – DIADEM LIT EP2

OLEJ SILNIKOWY DIADEM ULTRAMOTOR OIL 15W-40
Specyfikacja:
API CI-4/SL, SAE 15W-40, ACEA E7
Właściwości:
- Lepkość kinematyczna w 100°C: 15,5 cSt
- Wskaźnik lepkości: 137
- Temperatura zapłonu: 210°C
- Liczba zasadowa: 10 mg KOH/g
Rekomendacje:
- MAN M 3275
- MACK EO-M PLUS
- MB 228.3
- CUMMINS CES 20078
- MTU Type 2
- Caterpillar ECF-2
- Volvo VDS 3
- Renault RLD-2
Opis:
Wysokiej jakości, wielosezonowy mineralny olej silnikowy przeznaczony do smarowania nowoczesnych silników z zapłonem samoczynnym spełniających normę Euro V z turbodoładowaniem i bez. Olej jest dedykowany do silników w ciągnikach siodłowych, pojazdach dostawczych i ciężarowych, sprzętu budowlanego oraz autobusów zapewniając niezmienność parametrów w czasie wydłużonych przebiegów miedzy wymianami. Produkt odznacza się dobrymi właściwościami rozruchowymi w niskich temperaturach i zmniejszeniem zużycia w czasie eksploatacji. Odpowiednio dobrane oleje bazowe oraz pakiet dodatków funkcyjnych gwarantuje długoletnia żywotność silnika narażonego na najtrudniejsze warunki eksploatacji.

OLEJ WIELOFUNKCYJNY STOU DIADEM MULTIAGRI STOU 10W-40
Specyfikacja:
SAE 10W-40, API CG-4, API GL-4, ACEA E3
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 100°C: 15,2 cSt
- Wskaznik lepkosci: 131
- Temperatura zapłonu: 212°C
- Liczba zasadowa: 10,5 mg KOH/g
Rekomendacje:
- ZF TE-ML 06C, 06D, 06E, 07B
- Case MS 1207
- MF M1135, M1139, M1144, M1145
- Ford M2C 86A, M2C 134B/C/D, M2C 159B
- John Deere J27, J20C
- HVLP (-D)
- New Holland MAT 3525 3526
- NFE 46803 HV
Opis:
Wielofunkcyjny, wielosezonowy olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny typu STOU (Super Tractor Oil Universal) klasy SAE 10W-40 przeznaczony do stosowania w wolnossących i turbodoładowanych silnikach Diesla, przekładniach manualnych i typu powershift oraz układach hydraulicznych nowoczesnych maszyn rolniczych i leśnych. Olej może być stosowany w tylnych osiach ciągników rolniczych z zintegrowanym hamulcem mokrym, sprzęgłach i urządzeniach hydraulicznych. Produkt zapewnia dobre własności smarne, ochronę przed zużyciem zwiększając żywotność smarowanych układów.

OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY DIADEM HYDROTRANS UTTO 10W-30
Specyfikacja:
SAE 10W-30, API GL4
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 100°C: 11,2 cSt
- Wskaznik lepkosci: 142
- Temperatura zapłonu: 210°C
- Temperatura płyniecia: -36°C
Rekomendacje:
- MF M1135, M1141, M1143, M1145
- New Holland CNH MAT 3525, MAT 3505
- Ford M2C 134D
- Volvo WB 101
- John Deere JDM J20C
- Caterpillar TO-2
- Case MS 1207, MS 1209
- ZF TE-ML 03E, 05F, 17E
Opis:
Wielofunkcyjny, wielosezonowy olej hydrauliczno-przekładniowy typu UTTO (Universal Tractor Transmision Oil) klasy 10W-30 przeznaczony do stosowania w różnego rodzaju przekładniach: skrzyniach biegów, mechanizmach różnicowych czy przekładniach głównych oraz w wysoko obciążonych układach hydraulicznych znajdujących się w maszynach rolniczych, budowlanych i przemysłowych różnych producentów. Możliwe jest zastosowanie produktu do urządzeń zawierających podzespoły hydrauliczne i przekładniowe smarowane za pomocą jednego układu olejowego. Olej zapewnia kompatybilność z uszczelnieniami, jest odporny na starzenie i chroni smarowane elementy przed zużyciem.

OLEJE HYDRAULICZNY DIADEM HYDRO 46 HLP – HM
Specyfikacja:
DIN 51524, czesc 2 – HLP,
ISO 6743/4 -HM,
AFNOR NF E 48-603 - HM
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 40°C: 46,5 cSt
- Wskaznik lepkosci: 97
- Temperatura zapłonu: 230°C
- Temperatura płyniecia: -30°C
Rekomendacje:
- Denison Hydraulics HF2/HF1/HF0
- Bosch-Rexroth
- ZETOR Proxima, Proxima Plus
Opis:
Uniwersalny olej hydrauliczny przeznaczony do stosowania w obciążonych układach i systemach hydraulicznych oraz w maszynach i urządzeniach przemysłowych pracujących przy podwyższonych temperaturach i podwyższonej wilgotności otoczenia. Olej jest zdolny do przenoszenia ciśnień dochodzących do 25 MPa w pompach zębatych i do 35 MPa w pompach tłokowych. Olej zawiera kompozycje dodatków uszlachetniających zapewniająca ochronę przed korozja i zużyciem gwarantując bezproblemową pracę urządzenia.

OLEJ HYDRAULICZNY DIADEM HYDRO 68 HLP – HM
Specyfikacja:
DIN 51524, czesc 2 – HLP,
ISO 6743/4 -HM,
AFNOR NF E 48-603 - HM
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 40°C: 68,2 cSt
- Wskaznik lepkosci: 96
- Temperatura zapłonu: 238°C
- Temperatura płyniecia: -27°C
Rekomendacje:
- Denison Hydraulics HF2/HF1/HF0
- Bosch-Rexroth
- ZETOR Proxima, Proxima Plus
Opis:
Uniwersalny olej hydrauliczny przeznaczony do stosowania w obciążonych układach i systemach hydraulicznych oraz w maszynach i urządzeniach przemysłowych pracujących przy podwyższonych temperaturach i podwyższonej wilgotności otoczenia. Olej jest zdolny do przenoszenia ciśnień dochodzących do 25 MPa w pompach zębatych i do 35 MPa w pompach tłokowych. Olej zawiera kompozycje dodatków uszlachetniających zapewniająca ochronę przed korozja i zużyciem gwarantując bezproblemową pracę urządzenia.

OLEJ HYDRAULICZNY DIADEM HYDROULTRA 46 HVLP – HV
Specyfikacja:
DIN 51524, czesc 3 – HVLP,
ISO 6743/4 -HV,
AFNOR NF E 48-603 - HV
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 40°C: 46,7 cSt
- Wskaznik lepkosci: 142
- Temperatura zapłonu: 222°C
- Temperatura płyniecia: -36°C
Rekomendacje:
- Denison Hydraulics HF2/HF1/HF0
- ASTM 6158 - HV mineral oils
- Eaton Vickers
Opis:
Wysokiej jakości olej hydrauliczny charakteryzujący się wysokim wskaźnikiem lepkości przeznaczony do stosowania w wysoko obciążonych systemach hydraulicznych: maszyn budowlanych i rolniczych, pojazdów oraz urządzeń przemysłowych pracujących w bardzo trudnych warunkach. Specjalna kompozycja oleju zapewnia bardzo dobre zależności lepkości oleju od występującej temperatury. Produkt zawiera dodatki chroniące przed utlenianiem, korozją i zużyciem elementów układu. Olej charakteryzuje się wysokimi własnościami przeciwpiennymi i demulgującymi, bardzo dobrym wydzielaniem powietrza oraz odpornością na ścinanie.

OLEJ HYDRAULICZNY DIADEM HYDROULTRA 68 HVLP – HV
Specyfikacja:
DIN 51524, czesc 3 – HVLP,
ISO 6743/4 -HV,
AFNOR NF E 48-603 - HV
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 40°C: 68,8 cSt
- Wskaznik lepkosci: 143
- Temperatura zapłonu: 228°C
- Temperatura płyniecia: -33°C
Rekomendacje:
- Denison Hydraulics HF2/HF1/HF0
- ASTM 6158 - HV mineral oils
- Eaton Vickers
Opis:
Wysokiej jakości olej hydrauliczny charakteryzujący się wysokim wskaźnikiem lepkości przeznaczony do stosowania w wysoko obciążonych systemach hydraulicznych: maszyn budowlanych i rolniczych, pojazdów oraz urządzeń przemysłowych pracujących w bardzo trudnych warunkach. Specjalna kompozycja oleju zapewnia bardzo dobre zależności lepkości oleju od występującej temperatury. Produkt zawiera dodatki chroniące przed utlenianiem, korozją i zużyciem elementów układu. Olej charakteryzuje się wysokimi własnościami przeciwpiennymi i demulgującymi, bardzo dobrym wydzielaniem powietrza oraz odpornością na ścinanie.

OLEJ PRZEKŁADNIOWY SAMOCHODOWY DIADEM GEAR 80W-90 LS
Specyfikacja:
SAE 80W-90, API GL-5, MIL-L-2105D
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 100°C: 15 cSt
- Wskaznik lepkosci: 95
- Temperatura zapłonu: 200°C
- Temperatura płyniecia: -27°C
Rekomendacje:
- MB 235.0
- Volvo 97310
- MAN 342 M1
- John Deere JDM J 11 F
- ZF TE-ML 05C, 07A, 08, 16B, 17B, 19B, 21A
- LIEBHERR
- Ford M2C104-A
- New Holland 520 B
Opis:
Wielosezonowy olej przekładniowy klasy GL-5 SAE 80W-90 typu LS (Limited Slip) przeznaczony do smarowania przekładni z ograniczonym poślizgiem. Olej jest odpowiedni do zastosowania w skrzyniach biegów samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji wymagających zastosowania oleju klasy GL-5. Produkt może być przeznaczony do smarowania wysoko obciążonych mostów napędowych. Wysokorafinowany olej bazowy i specjalnie dobrany pakiet dodatków zapewnia maksymalna ochronę elementów przekładni przed zużyciem w szerokim zakresie temperatur.

OLEJ BIODEGRADOWALNY DO ŁANCUCHÓW PILAREK DIADEM CHAINBIO
Specyfikacja:
Biodegradowalnosc 81,2% wg OECD 301F
Właściwości:
- Lepkosc kinematyczna w 40°C: 65,1 cSt
- Wskaznik lepkosci: 200
- Temperatura zapłonu: 286°C
- Temperatura płyniecia: -24°C
Opis:
Wielosezonowy, biodegradowalny olej do smarowania łańcuchów pilarek spalinowych i elektrycznych różnych producentów stosowanych do cięcia drewna. Produkt ze względu na wysoki wskaźnik lepkości zapewnia bardzo dobrą zależność lepkościowo-temperaturową i nadaje się do całorocznego stosowania w bardzo szerokim zakresie temperatur otoczenia. Produkt może być stosowany do innych aplikacji charakteryzujących się umiarkowanymi obciążeniami, wymagających zastosowania oleju biodegradowalnego. Olej jest wytwarzany na bazie wysokorafinowanego oleju roślinnego - rzepaku, dodatków przyczepnościowych, antykorozyjnych i składników gwarantujących ochronę przed zużyciem. Produkt Diadem ChainBio zapewnia:
- chłodzenie i smarowanie łańcucha zabezpieczając przed zużyciem i wydłuzając w czasie jego żywotność,
- wysoka wydajność w czasie pracy,
- naturalna biodegradacje i brak negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

SMAR ŁOŻYSKOWY DIADEM ŁT43
Specyfikacja:
DIN 51502: K3K-30,
ISO 6743-9: ISO L-XCCEA3
Właściwości:
- Zagęszczacz: litowy
- Barwa: zielona
- Klasa konsystencji: NLGI 3
- Penetracja: 220 ÷ 250 1/10 mm
- Temperatura kroplenia: 200°C
- Temperatura pracy: -30 ÷ 130°C
Opis:
Uniwersalny smar ogólnego stosowania przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych węzłów tarcia pracujących w normalnych warunkach pracy. Produkt zawiera dodatki zapewniające ochronę przed korozja i starzeniem. Smar odznacza się wysoka stabilnością mechaniczną i jest odporny na wymywanie wodą. Diadem ŁT-43 jest wytwarzany przez zagęszczenie wysokorafinowanego oleju mineralnego mydłami litowymi kwasu 12-hydroksystearynowego.

SMAR ŁOŻYSKOWY DIADEM LIT 2 EP
Specyfikacja:
DIN 51502: KP2P-30,
ISO 6743-9: ISO L-XCEEB2
Właściwości:
- Zagęszczacz: kompleks litowy
- Barwa: brazowa
- Klasa konsystencji: NLGI 2
- Penetracja: 265 ÷ 295 1/10 mm
- Temperatura kroplenia: 250°C
- Temperatura pracy: -30 ÷ 160°C
Opis:
Wysokotemperaturowy smar łożyskowy przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych skojarzeń trących pracujących w wymagających warunkach eksploatacji – w obecności pyłu i wody w zakresie temperatur od -30°C do 160°C. Smar jest zalecany do łożysk kół samochodów osobowych i ciężarowych czy wymagających aplikacji przemysłowych. Produkt zawiera pakiet dodatków uszlachetniających, który zapewnia odporność na zużycie, ochronę przed korozja i utlenieniem.

SMAR WAPNIOWY Z GRAFITEM DIADEM GRAFIT
Specyfikacja:
DIN 51502: KF2C-20,
ISO 6743-9: ISO-L-XBAGB-22
Właściwości:
- Zagęszczacz: wapniowy + grafit
- Barwa: czarna
- Klasa konsystencji: NLGI 2
- Penetracja: 265 ÷ 295 1/10 mm
- Temperatura kroplenia: 90°C
- Temperatura pracy: -20 ÷ 60°C
Opis:
Smar przeznaczony do smarowania i konserwacji gwintów śrub, przegubów, otwartych przekładni ślimakowych i zębatych, łańcuchów oraz innych obciążonych węzłów tarcia. Może być stosowany do resorów samochodowych i siodeł w samochodach ciężarowych. Smar jest odporny na wymywanie wodą. Produkt jest wytwarzany na bazie wysokorafinowanego oleju bazowego, mydła wapniowego kwasów tłuszczowych oraz drobnocząsteczkowego grafitu.

SMAR PODWOZIOWY DIADEM STP
Specyfikacja:
DIN 51502: K1C-20,
ISO 6743-9: ISO L-XBAHA1
Właściwości:
- Zagęszczacz: wapniowy
- Barwa: jasnobrazowa
- Klasa konsystencji: NLGI 1
- Penetracja: 310 ÷ 340 1/10 mm
- Temperatura kroplenia: 84°C
- Temperatura pracy: -10 ÷ 60°C
Opis:
Smar wapniowy przeznaczony do okresowego smarowania i konserwacji podwozi samochodów, prowadnic, sworzni oraz przegubów. Smar jest odporny na wymywanie wodą. Produkt jest wytwarzany na bazie wysokorafinowanego oleju bazowego, mydła wapniowego kwasów tłuszczowych. Diadem STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych i pompy wodnej.