Zastosowanie w transporcie naczep samochodowych spiętych z ciągnikiem rolniczym przez siodło sprzęgające. Oczywiście na wyposażeniu znalazły się wszystkie niezbędne instalacje do zasilania naczepy oraz układ hydrauliczny wraz z pompą hydrauliczną służący do zasilania siłownika wywrotu.
PRD-2
- ogumienie fabrycznie nowe
- siodło sprzęgające Jost
- nacisk na siodło do 16 ton
- osie SAF
- zawieszenie pneumatyczne
- zawór poziomujący
- hamulec parkingowy/li>
- własny, kompletny układ hydrauliki
- 2 tata gwarancji
PRD-1
- ogumienie fabrycznie nowe
- siodło sprzęgające Jost
- nacisk na siodło do 10 ton
- osie SAF
- zawieszenie pneumatyczne
- zawór poziomujący
- hamulec parkingowy
- własny, kompletny układ hydrauliki
- 2 tata gwarancji
Model |
PRD-1 |
PRD-2 |
Masa własna |
2 000 kg |
2 600 kg |
Ładowność techniczna / Nacisk na siodło |
10 000 kg |
16000 kg |
DMC techniczna |
12 000 kg |
19000 kg |
Liczba osi |
1 |
2 |
Rozmiar ogumienia |
425/65R22,5 (nowe) |
385/65R22,5 (nowe) |
Wysokość siodła |
1 200 mm |
1 200 mm |
Długość całkowita |
4 950 mm |
4 955 mm |
Szerokość zewnętrzna |
2 550 mm |
2 550 mm |
Wysokość całkowita |
1 735 mm |
1 710 mm |
Rozstaw kół |
2040 mm |
2040 mm |
Prędkość maksymalna |
40 km/h |
40 km/h |